miércoles, 16 de enero de 2008

REFLEXIONS SOBRE EL BARÇA
















Aquest dimarts vaig anar a veure el Barça - Sevilla de Copa del Rei, com és habitual amb la Penya Barcelonista de Palafrugell (quina llastima que Palamós s'hagi hagut de fusionar amb la de Palafrugell per falta de gent, que no pas per falta d'interés, feina i hores que dedicava i encara dedica en Josep Pagés. Quina sana enveja a Palafrugell són gairebé un miler de socis, entre ells jo i alguns dels meus amics).

Dimarts vaig sortir del Camp Nou amb la sensació de sentir-me estafat. Aquella cosa no era el Barça, ni el rival era un dels millors equips del món segons la UEFA. Alló semblava un Murcia- Las Palmas i em quedo curt. Quan vaig a Can Barça vull veure futbol del bó, delicatessen. artistes i no la colla de "Tuercebotas" que vaig veure dimarts. Era per anar i demanar-li a la directiva que ens tornés els calés de l'entrada. Defensivament l'equip, perfecte. Gran partit, com gairebé sempre, de Puyol, Milito, Zambrotta, Abidal i Marquez. Victor Valdes va tenir molt poca feina. A banda d'aquests...la resta van ser una auténtica banda. De pena. Ni una jugada. Ni una triangulació. Ni una idea. Res de res. Una vergonya.



Com va dir, en Josep Pagés (responsable de la Penya a Palamós), al acabar el partit, que no ens expliquin mes collonades. Per començar els jugadors no entrenen. Fisicament són un desastre. Ronaldinho a un 20 per cent (com esta ara) és millor que el bacallà islandés, en Xavi (que només marca amb Espanya) i el jovenet mexicà, que si hagués nascut a Cornellà, avui en dia no jugaria ni amb la Montanyesa. Que Henry, faci un bon partit amb el Murcià i ja ens creiem que es Maradona es de riure. Els grans jugadors es posen l'equip a les esquenes i són els primers a intentar oferir l'espectacle que demana la gent q1ue va al camp Nou com jo. Henry, esta acabat. A Bojan, cent vegades millor que el mexicà, li donen només els minuts de l'escombreria i sort que Iniesta esta en forma (dimarts també va fer pena). Vaig sortir molt emprenyat. De vegades ens queixem del nivell futbolistic de Tercera, la ctegoria que la majoria dels lectors sd'aquest blog seguim...però no diem res d'estafes com la de dimarts. Em vaig sentir enganyat.

L'actual Barça no es pot permetre el luxe de tenir jugadors com Ronaldinho i Deco a la banqueta o ni convocats...amb Messi lesionat i Eto'o jugant la Copa Africa. s'esta enganyant a la gent quan es vol fer veure que l'islandés, el jovenet mexicà o el crac francés són figures. Són jugadors mediocres i res més. Dimarts no teniem ni un crac de veritat (amb Iniesta i Xavi desapareguts, la resta eren una banda...) I que no em parlin de tàctiques, que m'emprenyo de veritat. El culer va al camp a veure bon futbol i no tàctiques estil "Capello". Això es d'altres equips mediocres i nosaltres som el millor club del món. Dimarts va ser com si hagués anat al Bullí i en Ferran Adrià m'hagués servit una plat de patates bullides, mig crues i sense sal. Una ESTAFA.

PERE SUBIRANA

1 comentario:

Anónimo dijo...

No estic d'acorden certs aspectes...


Ronaldinho al 20% no és millor que cap de la resta de plantilla del Barça... Ronaldinho tal i com està ara fa més nosa que servei...


I, ara per ara, prefereixo passar ronda amb el 0-0 de l'altres dia a juga bé i perdre com el Madrid...


És clar que prefereixo que facin futbol espectacle però tal i com està el pati, em quedo amb el 0-0 i a mirar endavant!

salutacions