lunes, 21 de julio de 2008

MOTIUS D'UN SILENCI


Avui torno a posar en funcionament el meu blog personal. Només volia donar-vos les oportunes explicacions a la falta d'actualització del blog. Bàsicament han estat motius professionals i personals. Quan va acabar la temporada, em vaig engrescar moltissim amb una nova aventura professional (res a veure amb la comunicació), que ha resultat més que negativa. Aquesta nova feina, em va fer apartar-me voluntariament del món de la comunicació i em menjava molt de temps, massa...A mitjans de juny vaig patir la perdua de la meva mare, després d'una llarga malaltia. A finals de juny donava per finiquitada la meva nova aventura professional, veint que les coses no surtien com jo havia pensat. D'aquesta manera, avui m'he decidit a tornar a escriure, a poder ser diariament, en aquest blog. Gràcies a tots pel vostre suport.

No hay comentarios: