lunes, 27 de junio de 2011

COSES MEVES DEL DILLUNS 27 DE JUNY DE 2011

Hi ha alguns culebrots televisius que m'agraden (vaig ser un gran seguidor del Cor de la ciutat i de Nissaga de poder), però no puc amb els culebrots futbolistics d'estiu, especialment amb el d'en Cesc Fàbregas. Si ha de venir que vingui (i que consti que vull que vingui), però si no...a pendre pel sac. Estic molt cansat de l'Arsenal i del seu omnipotent entrenador i dels pocs detalls que ha tingut el jugador envers el Barça. I si no per qué va renovar contracte amb els anglesos? Tant de bó que vingui, però si us plau que acabi el culebrot "Cesc Fàbregas".

Us recomano el llibre que estic llegint. Vida i miracles d'Odell Kraus, escrit per Josep Pastells Mascort, amb el que havia coincidit a l'antiga redacció del Diari de Girona a Fornells de la Selva. El llibre va assolir el premi Marian Vayreda de l'any 2010 i es certament recomanable. Ideal per llegir a la platja o al "xiringuito". Es una narració fàcil i molt entretinguda. Una gran obra a l'alçada del millor Manuel de Pedrolo, un altre dels meus preferits.

No hay comentarios: