martes, 5 de julio de 2011

COSES MEVES DEL DIMARTS 5 DE JULIOL DE 2011

M'agrada molt que aquest any que el Palamós debuta a Primera Catalana, la categoria sigui la més atractiva del futbol gironí amb sis representants: Palamós, Figueres, Lloret, Farners, Guíxols i Peralada. Per sobre tenim l'Olot a Tercera, el Llagostera a Segona B i el Girona a Segona A. El ressó mediàtic serà més important a Primera Catalana que a Tercera Divisió. No en tinc cap dubte i si no al temps.

El Palamós és l'únic equip de Primera Catalana que no te decidit el dia que iniciarà els entrenaments, ja que el seu tècnic, Bertu Fernández es troba als EEUU i decidirà la data quan torni. Probablement el Palamós començarà entre el 18 i el  20 de juliol, ja que el 23 tenen un amistós programat amb el Sabadell. El Peralada comença a entrenar el dilluns de la setmana que vé (dia 11). El 25 de juliol ho farà el Guíxols i el dilluns 1 d'agost el Lloret, el Farners i el Figueres.

En un article que publica avui el Diari de Girona diuen que l'única baixa que ha donat el Palamós es Borges. Em sembla que no... Apunteu companys: Borges a la Montanyesa. Alexis Sànchez al Peralada. Lluís Micaló al Sporting Mahonés. Cristian Venzal al Santboià. I sense equip, que jo sapigui, estan Casagran, Marc Vilà (el petit), Javi Rodríguez, Vichu, Ferran Corredor i Marc Casas. Àlex Torrent s'està pensant l'oferta de renovació del Palamós. La resta continuen a la plantilla.

Per acabar una nota de seny:  "El Palamós ha fet un equipàs, però que ningú pensi que pujarem "amb la gorra". Puja un i promociona un. No serà tant fàcil".

No hay comentarios: