miércoles, 10 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DIMECRES 10 D'AGOST DE 2011


COSES MEVES DEL DIMECRES 10 D’AGOST DE 2011

El porter Miki Carós deixarà el Palamós i fitxarà pel Quart. Miki marxa buscant disposar dels minuts que no ha tingut aquestes ultimes temporades. Miki, de 20 anys, és va formar a la Fundació Esportiva Palamós i fa un parell de temporades va pasar al primer equip on gairebé no ha disposat de minuts ja que ha estat el suplent de Joan Bayona. La baixa de Miki Carós obligarà a fitxar un altre porter, però m’alegro per ell ja que si és titular i agafa experiència, sempre serà a temps de tornar al Palamós.(A la fotografia la banqueta de dissabte a Caldes: Barrera, Giro, Quintanilla, Alex Torrent, Miki Caros y Aitor Pajares. Foto: Sergi Cortés).

Més fixatges de ex jugadors del Palamós. Ferran Corredor ha marxat al Jonquerenc. M’expliquen que aquest club de la fronterera població de La Jonquera últimament paga molt bé. Serà que han obert algun prósper negoci en aquella zona? També m’han dit que Xavi Casagran ha signat pel Farners de Primera Catalana. Casagran és perdrà l’inici de lliga ja que esta sancionat pels incidents de l’última jornada de la pasada temporada. En el Farners coincidirà amb Marc Vilà i Marc Casas.

Dir que ahir a Tarragona jugaven la final de la Copa Catalunya el Barça i l’Espanyol és una estafa. Era un Barça B-Espanyol. Repeteixo BARÇA B. De tota manera no em vaig perdre el partit. Les figures mediàtiques del B, Rafinha (el germà de Thiago) i Gerard Deulofeu (el gironí de Riudarenes) no van brillar. Em van agradar més els dos centrals Sergi Gómez (ja l’havia vist a l’Eurpeu sub19) i Armando. També un migcampista molt tècnic i amb arribada que és diu Espinosa i un tal Isaac Cuenca. Un Hat Trick del francés Thievi (que va marcar al nostre camp contra el Llagostera i és un estil Julio Salinas, això si, més morenet), li va donar a l’Espanyol aquesta devaluada Copa Catalunya. Aquest jove davanter francés de l’Espanyol B serà dels pocs que recordarà per sempre més aquesta edició de la Copa Catalunya.

A la tarda escolto a Rubalcaba per la ràdio i m’indigno (una mica més). Resulta que el senyor exvicepresident del govern, ha tingut la brillant idea de crear un nou impost que gravarà la banca i ens ajudarà a sortir de la maleïda crisi. Si senyor. Escoltant l’exvicepresident de ZP qualsevol diria que d’aquí a tres mesos hi han eleccions generals.


I per acabar la frase del dia: “Exigeix-te molt a tu mateix i espera poc dels altres. Així t'evitaràs disgustos”. (Confuci)

1 comentario:

Vas anar al Gamper i es van fondre els ploms! dijo...

M'han dit veus autoritzades que ahir va estar fins a altes hores de la matinada celebrant el títol de l'Espanyol! Felicitats Pere ja tens una "copa" per gaudir. Una abraçada i visca el Club de Futbol Palamós!