jueves, 12 de julio de 2012

COSES MEVES DEL DIJOUS 12 DE JULIOL DE 2012

Aquest es un extracte de la carta que fa uns dies em va enviar l'Elies Martí. Un tio collunut i per damunt de tot un senyor tant a dins com fora del camp. Els joves que pugen i que es creuen alguna cosa per haver empatat amb la "Penya Bufanda" tindrien que agafar-lo com a model i referència. De fet per personalitat,  manera de jugar i posició en el camp l'Elies sempre m'ha recordat, l'Eloi Pérez qui va venir al Palamós després d'haver estat capità del primer equip de l'Espanyol i haver jugat un munt de partits a Primera Divisió. Malgrat tot això ha estat un dels futbolistes més humil, educat i professional que he conegut. Hi ho era tant a Segona A com uns anys després a Tercera.



L'extracte de la carta que em va enviar és aquest:

En primer lloc, voldria dir que tot i que el camí del club i el meu se separen, sempre desitjaré el millor pel Palamós Cf i que espero que ben aviat es pugui treure “l'espina” de retornar el club a tercera, que era l'objectiu principal de la nostra plantilla per aquesta temporada i que, d’altra banda, penso que és on ha d’estar el club.

També t'agrairia que comentessis que estic molt agraït a tots i cadascun dels companys que he tingut durant les cinc temporades en que he jugat a Palamós i que a molts d’ells, fins i tot, els considero amics.
En especial també m'agradaria poder fer constar que estic molt agraït a en Raül Agné, que va ser la persona que va apostar per mi i em va fer arribar al club.

I per últim també seria important que destaquessis el meu agraïment cap a la Penya Sport pel suport incondicional que ha tingut no només cap amb mi, sinó cap a tot l’equip al llarg d’aquests anys. Merci i a reveure.

No hay comentarios: