sábado, 12 de enero de 2013

COSES MEVES DEL DISSABTE 12 DE GENER DE 2013


M'expliquen que un periodista que segueix habitualment al Júpiter ha intentat acreditar-se durant la setmana pel partit de demà (Palamós-Júpiter) a traves del correu electrónic (info@palamoscf.cat) que figura a la web oficial del Palamós CF (www.palamoscf.cat). La resposta ha estat un correu que diu: "el seu correu serà tractat en breu". Un correu que no envia cap persona sinó que ho envia el mateix programa automaticament. Puc donar fé de tot això que dic, perquè a mi m'ha passat més d'una vegada. En el meu cas no tinc cap problema per que desprès de 25 anys seguint el Palamós CF tinc prous recursos per no dependre de ningú i menys d'un cap de relacions externes que m'ha dit personalment i a la meva cara que per ell millor que no seguis cap mitjà de comunicació al club DEGÀ DEL FUTBOL CATALÀ (creu que amb les informacions que penja al seu web i al web oficial del club ja n'hi ha prou). I desprès d'això encara em pregunten alguns directius, a l'entrenament d'aquest dijous, que perque aquest any el Llagostera surt més a la premsa que el Palamós. La resposta és fàcil. Mentre a Llagostera la politica de comunicació del club la porta una empresa anomenada REimages que dirigeix un periodista professional com en Jordi Gastó i que es desviu amb tot i per tot el que li demanen els mitjans de comunicació, a Palamós tenim un cap de relacions externes que creu que amb amb el seu web ja n'hi ha prou. Petites diferències de concepte. Per cert mai signo aquets articles però en aquest cas si que ho faré, no sigui que els receptors del missatge no sapiguin qui ha estat l'emisor.

PERE SUBIRANA I PIRLA.

No hay comentarios: