jueves, 11 de abril de 2013

COSES MEVES DEL DIJOUS 11 D'ABRIL DE 2013

60 ANYS DE RADIO GACETA DE LOS DEPORTES

Durant mes de 10 anys vaig treballar per Radio Gaceta de los Deportes. El programa esportiu mes vetera de la radio espanyola. Avui he vist a Twitter que el programa celebra 60 anys. En la meva etapa el presentaven Juan Manuel Gozalo i Santiago Pelaez. Dos grans professionals de la ràdio. El meu record també per un altre mestre amb majuscules com en Joan Manuel Surroca que l'any 89 em va donar l'oportunitat de debutar a Radio Gaceta de los Deportes fent informació del Palamós y del Figueres, que llavors jugaven a Segona A. Per Radio Gaceta també vaig fer molts anys la Volta Ciclista a Catalunya, La Setmana Catalana de Ciclisme, La Christsmas Race de Vela, El Rally Catalunya Costa Brava quan era puntuable pel campionat del món. Vaig fer europeus de natació (Banyoles), de rem (Banyoles), de basquet (Barcelona, Girona i Badalona) i entre altres moltissimes coses els Jocs Olímpics de Barcelona 92. Es un gran orgull haver format part durant més d'una decada del programa esportiu més veterà i més ben considerat de la ràdio espanyola. Fa un parell d'anys em va agradar moltissim trobar-me al congrés de la premsa esportiva de Lleida amb gent que també havien format part de Radio Gaceta de los Deportes com Miguel Angel Yañez o Natalia Ayala (amb qui ja no vaig coincidir).


GOZALO VA SER DURANT MOLTS ANYS LA VEU DE RADIO GACETA.

Retwitteado por Pere subirana

RTVE

Celebramos los 60 años de Radiogaceta de los Deportes - RTVE.es
Radiogaceta de los deportes (@RadiogacetaRNE en twitter) es el programa deportivo más veterano de la radio en nuestro país. Aborda todas las noticias de interés y actualidad.



No hay comentarios: