domingo, 30 de octubre de 2011

COSES MEVES DEL DIUMENGE 30 D'OCTUBRE DE 2011


Estic fent un reportatge que m'han encarregat sobre els club catalans no professionals (tots, excepte els de Primera i Segona A). Estic trobant coses realment curioses. D'entrada ja us dic que els reis de la xarxa son el Palamós a Facebook, amb gairebé 5000 seguidors i el Sant Andreu a Twitter amb 1124. Us agrairé molt qui tingui alguna cosa curiosa al respecte m'ho faci arribar a traves del meu correu electrònic. El Lleida (fotografia) te gairebé 3000 seguidors a Facebook.

Us avançaré una que m'ha fet molta gracia. El gran Jaume Creixell (FOTO) te el seguent text penjat en el seu perfil de Twitter: M'he assegut a totes les banquetes de Catalunya, ara foto crits a la ràdio, al Fora de Joc. I si no tinc raó, me la tallo i em faig monja!! Entesos de papers? La seva adreça és @CreixellONAFM.



Per cert el tall on Creixell surt a l'APM dient "me la tallo i em faig monja" té gairebé 80.000 visites al You Tube. Una pasada. El meu amic Jordi Gastó de l'Sport fa uns mesos m'explicava que fins i tot li demanen "autografos" pel carrer. Quina llastima que l'APM no es fes en els temps de Waldo Ramos i Xavi Agustí. En Creixell es de la mateixa quinta. Crec que la primera vegada que vaig entrevistar a Jaume Creixell va ser com a entrenador del Manlleu a mitjans dels vuitanta. Recordo que amb el Manlleu jugava un davanter bonissim que es deia Barnils i que el Palamós va estar a punt de fitxar diverses vegades.

A trot això suposo que ja sabeu que el Palamós Club de Futbol ha guanyat per la minima (0-1) al Municipal Xevi Ramón de Vilassar de Mar, davant del fins ara líder invicte de Primera Catalana. Un gol de Javi Revert en el minut 25, després d’aprofitar un regal de la defensa del Vilassar, ha permés a l’equip de Bertu Fernández trencar una ratxa de tres jornades sense guanyar. El Palamós ha fet un bon partit i ha disposat d’ocasions per ampliar el marcador. Els palamosins jugaran dissabte que ve (16.15 hores) al camp del Júnior de Sant Cugat del Vallès.

Avui al camp del Vilassar hi havien molts VIPS. D'entrada i amb motiu de la presentació del futbol base del Vilassar hi era el president de la FCF, Andreu Subies. També hi era l'expresident de l'Espanyol Daniel Sánchez Llibre que és fill d'allà. Un altre que també es nascut a VIlassar és l'ex-jugador del Palamós David Belenguer (fotografia), sembla que actualment sense equip. Qui també ha parlat en el seu Twitter del Vilassar ha estat avui l'ex futbolista i actual entrenador (del Girona ?) Sergi Barjuan qui ha escrit el seguent: "Presentación de los equipos de futbol base UE Vilassar de mar, por cierto donde juega mi hijo". Suposo que també hi era. L'adreça de Twitter d'en Sergi és @SBE12.

No hay comentarios: