miércoles, 30 de mayo de 2012

COSES MEVES DEL DIMECRES 30 DE MAIG DE 2012

Aquesta es la reflexió que m'ha deixat en el meu mur de Facebook, l'exjugador del Palamós CF Albert Deu.

"Nosaltres havíem de guanyar i no es va aconseguir! Discutir totes les altres coses no tenen sentit! Sempre volem arreglar-ho tot l'ultim mes i a corre cuita. Els anys 80 es va aconseguir ser un dels grans però ara al 2012 som un equip de 1 catalana i em de tocar amb els peus a terra. Sempre volem fer les coses per qui varem ser i no per qui som actualment".

No estic gens d'acord amb el seu comentari. Crec que la nostra història i el fet de ser el Degà de Catalunya han de tenir el seu pes específic. De tota manera estic d'acord amb ell que el Palamós havia de fer els deures i no va cumplir. Hem semblat aquell estudiant que ho deixa tot per última hora i desprès es lamenta que a l'exàmen surti l´'unic tema que no ha estudiat. Recordo que luitavem, de sortida,  pel primer lloc i acabarem tercers.

Conclusió: Guanyar diumenge al Lloret i encomanar-nos a Sant Esoanyol B i Sant Manlleu per assolir el desitjat retorn a Tercera.

La marató contra la pobresa organitzada per TV3 i Catalunya Ràdio va recaptar, amb l'esforç i la bona voluntad de tot un païs, uns 4 milions d'euros. Una quantitat prou destacable, però molt llunyana als 14 milions d'euros que li han de pagar d'indemnització a un "grandissim fill de la gran puta" de Bancaixa (actual Bankia).
MORT ALS BANQUERS COM AQUEST !!!

La temporada que vé el futbol en obert serà el dilluns i en cap cas donaran partits del Barça o del Madrid. A pagar per veure futbol de veritat i sinó a veure el Getafe-Granada.

No hay comentarios: