martes, 11 de marzo de 2008

EL PALAMÓS PRESENTA RECURSOS PER GARAGARZA, VICHU I JORDI CONDOM


L'arbitratge de Santiago López Quintana encara cou en el Palamós. El 2-0 ja no el canviarà, però el club baix-empordanés intentarà com a minim que la derrota no tingui tants efectes negatius. El Palamós presentarà al.legacions al comité de competició per evitar la sanció de Garagarza, Vichu i el tècnic Jordi Condom. De Garagarza, el club espera que li retirin la groga. "Vaig dir a Carmelo que s'obrís, i em vaig disposar a treure ràpid una falta. Quan vaig voler xutar, l'àrbitre va venir i em va ensenyar la segona groga, dient-me que havia d'esperar que xiulés perquè, segons ell, li havia demanat distància", va explicar el basc.
En el cas de Vichu (va veure la cinquena targeta groga de la temporada) i Jordi Condom (expulsat), el palamós al.legarà que el redactat de l'acta -diu que van mostrar la seva disconformitat ab una decisió arbitral- no és motiu suficient de càstig.


Per l'altre expulsat a Mataró, Xavier Giró, el Palamós no hi presentarà recurs. El jugador es va mostrar resignat per la segona groga (63') en l'acció de l'1-0. "hauria d'haver anat mes en compte, ja que ja tenia una targeta i em va tocar la pilota a la mà amb la mà oberta."

Problemes amb Creixell. A Mataró, també hi va haver una discussió entre jaume Creixell, i l'entrenador de porters visitant, Raül Núñez. "Creixell va increpar Gallardo (no podia jugar) perquè havia vingut amb el cos tècnic a la mitja part. Li vaig comentar que és calmés i ell se'm va dirigir amb una gran falta de respecte", va dir Núñez. "Es deu pensar que ho pot dir tot i a tothom. Vaig aguantar el ruixat i ho vaig fer saber als àrbitres", va sentenciar.

ELS SOCIS PAGARAN PER VEURE EL BARÇA B

El Palamós ha decidit decretar jornada económica per al próxim partit a casa, contra el Barça B. Amb una entrada única, els socis hauran de pagar 5 euros i els no socis 10. El duel contra el filial blaugrana és, sens dubte, un dels més atractius de la temporada, i el club baix-empordanés espera que hi hagi un bon ambien a la graderia del Nou Municipal.

(PUBLICAT AL 9 ESPORTIU DEL 11 DE MARÇ DE 2008 -PLANA 11- 2 COLUMNES-)

UN MILER D'ENTRADES PER A TOTES LES ESCOLES DEL POBLE
La Junta Directiva del Palamós també ha decidit regalar un miler d'entrades de franc per totes les escoles de la població, per al partit d'aquest proper diumenge contra l'equip de Pep Guardiola.

No hay comentarios: