domingo, 31 de julio de 2011

COSES MEVES DEL DIUMENGE 31 DE JULIOL DE 2011



ENTREVISTA A BERTU FERNÁNDEZ ENTRENADOR DEL PALAMÓS


Que el va decidir a fitxar pel Palamós?

La il.lusió amb la que s’engega aquest nou projecte i el fet de poder entrenar un club històric com el Palamós. No m’ho vaig pensar gens ni mica quan em van fer la proposta de venir. Aquest club sempre té un ressó especial.

Quin objectiu té l’equip aquesta temporada?

Hem d’estar adalt i mirar de pujar a Tercera. Sabem que aquest any serà doblement complicat ja que només puja directament el campió i són dos grups. Hem de ser un dels equips de referència de la categoria, però serà la competició la que ho marcarà tot.

Quins equips veu com a possibles rivals per l’ascens?

Jo diria el Figueres, el Ripollet i el Vilassar i pel que m’han explicat les sorpreses poden ser l’Avià i el Cerdanyola. De tota manera, a priori, crec que el Figueres es el nostre gran rival.

Quin plantejament de joc voldrà fer?

A casa hem de jugar basicament bé a futbol i ser efectius. A fora, en canvi, hem de ser fisicament forts i potser un pel més defensius. Tant podem utilitzar un 4-3-3 com un 4-2-3-1. Un dia ens pot interessar jugar més per dins i altres fer-ho per fora.

Les grans dimensions de l’Estadi poden ser un problema, com va pasar la temporada anterior?

No ni molt menys. Tot el contrari. Hem de fer valer aquest factor afegit a favor nostre tenint més possesió de la pilota que el contrari i assegurant els punts de casa.

Com valora l’inici de la lliga i els partits de pretemporada?

Començar amb el Guíxols a casa m’agrada. És tracta d’un derbi i d’un meu exequip, de tota manera hem de jugar contra tots. Pel que fà als partits de pretemporada el 14 d’agost amb el Vic ja és començaran a veure coses i conceptes deprés de gairebé un mes treballant.

Esta satisfet amb la plantilla que han fet?

I tant, molt. Son nanos joves, però la majoria ja porten 3 o 4 temporades jugant a Tercera i això s’ha de notar. A molt d’ells ja els he entrenat i a tots els conec molt bé. També tenim gent de molta experiència com en Joan Bayona o l’Elies que hauarn de tirar del carro.

Com ha planificat els entrenaments?

Normalment farem setmanes de tres o quatre dies. Fixe entrenarem dimarts, dijous i divendres. Serà diferent la setmana que juguem diumenge al matí de la que ho farem diumenge a la tarda. Ara entrenem dues hores, però a mesura que avanci la pretemporada anirem escurçant el temps de preparació.

A la fotografia el segon entrenador i preparador físic, Jordi Sala i el nou entrenador del Palamós, Bertu Fernández. (Foto: Txexi Cortés)

No hay comentarios: