jueves, 4 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DIJOUS 4 D'AGOST DE 2011


El segon amistós em torna a deixar bones sensacions. Bon treball defensiu, físic i tàctic, sobretot a la primera part, tot i que els gols els vam veure a la segona. Enric Pí, que oficialment no forma part de la plantilla del Llagostera, va situar el 0-1 i el 0-2 només començar ala segona part. Ritxi Mercader va fer el definitiu 1-2 en una rematada en el llençament d’un corner. Bertu Fernández va repetir la mateixa defensa del dia del Sabadell amb Bayona a la porteria, Cabratosa i Giró com a centrals i Barrera i Subi en els laterals. La novetat en el centre del camp va ser Ritxi Mercader, a la banda esquerra, mentre Jaume Duran va pasar a la dreta en el lloc de Marc Vila. Chicho va jugar de pivot i Sergi Romero d’organitzador. Joël Múrcia, l’altre novetat, en el lloc del lesionat Javi Revert, va jugar com a mitja punta i Francesc Guitart al davant.

Dos bons detalls de Bertu Fernández. Té molt clar com vol jugar i no fa experiments estranys. Només va introduir dos canvis d’inici i així ja comencem a perfilar quin serà l’equip tiular gairebé des de el primer dia i això m’agrada. Al final li vaig preguntar si el gol de Ritxi, en un corner, estava preparat i em va dir que encara no han començat a treballar l’estratègia. Humiltat i sinceritat i això també m’agrada.

A la grada molts exjugadors: Toni Lima, Francesc Guitart (pare), Jordi Salvanyà, Albert Deu… Per cert en Deu em va confirmar que no jugarà amb la Fundació. S’ha retirat definitivament i només jugarà partidets amb els veterans del Vilobí on té com a companys a Alex Fernández i Ramon de Quintana. Dos bons futbolistes que conec bé.

Novament poca gent a l’Estadi (uns dos cents i soc generós). Costarà engrescar la gent, després del descens. Quedeu-vos amb la frase que em va dir Oriol Alsina (sempre m’ha caigut bé) al final del partit: “El que donariem per tenir un estadi, una gespa i una afició així”. Per reflexionar.

Us penjo la foto del primer onze inicial de la pretemporada que va formar Bertu Fernández el dia del Sabadell per anar coneixent els jugadors. A dalt, i d’esquerra a dreta, Bayona, Guitart, Cabratosa, Marc Vila, Chicho i Giró. Abaix: Barrera, Subi, Revert, Jaume Duran i Sergi Romero. Ahir no van jugar d’inici Revert i Marc Vila.

I per acabar la frase del dia: “No existeixen més que dues regles per a escriure: tindre alguna cosa que dir i dir-la.(Oscar Wilde)

1 comentario:

Vaig comprar una ràdio i em van regalar un cotxe dijo...

Sóc un gran afeccionat a les segones equipacions. Em podries dir com és la segona equipació aquest any del Palamós i posar-hi alguna foto (No cal que el model siguis tu)