lunes, 8 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DILLUNS 8 D'AGOST DE 2011


Gran cap de setmana. He estat col.laborant amb l'organització del torneig de futbol platja que organitza cada estiu el grup "Millora" dirigit per en Jordi Condom. Dissabte 18 partits i diumenge 12. Marató de futbol platja. He fet de taula, de "speaker" i de presentador del torneig. Han estat dos dies de treball amb gent com en Jordi Condom, l'Agustí Vila, en Joan Marmol o l'Ismael Gil. Per cert no vaig veure cap representant municipal a l'entrega de trofeus. Que hi farem.

El Palamós va guanyar dissabte el seu primer partit de pretemporada imposant-se al camp del Caldes de Malavella per zero a tres. Gusó, de penal, Pajares i Guitart van ser els autors dels tres gols. Aquest dimecres jugarà una de les semifinals del Torneig de l’Estany de Banyoles contra la Unió Esportiva Figueres a les vuit del vespre. També dissabte, el Farners de Primera Catalana va guanyar per 3 a 1 el Llagostera de Segona B. Els tres gols del Farners van ser dels expalamosins Marc Casas (2) i Marc Vilà. El del LLagostera el va marcar el palamosí David Costa.

Darryl Middelton, amb 45 anys, tornarà a jugar a bàsquet amb el Girona. Quin paio aquest americà... Recordo el dia de la seva presentació l'estiu de 1991 a les oficines del Valvi al costat del carrer Nou de Girona. Hi havia l'Alfred Julbe d'entrenador i en Joaquim Vidal de president. El Valvi va fer un equipàs amb gent com en Quimet Costa o el "matraco Margall". Quins temps.

M'agrada que en Martí Gómez hagi estat escollit nou president local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Palamós. Fa uns dies vaig anar al seu 40 aniversari al pub Tuman. Per cert un altre paio d'aquest partit que em cau bé es l'historiador Oriol Junqueras que serà escollit en el proper congrés nacional nou president del partit.L'Oriol Junqueras feia un programa bonissim a Catalunya Ràdio amb l'Enric Calpena que es deia "En guardia".

Un any més és una vergonya això de la Copa Catalunya. El Barça va a Tarragona amb els suplents del filial i del juvenil. Tot i que no m'agrada acceptar-ho, l'Espanyol sempre ha tingut més respecte per aquesta competició que el Barça. I després volen seleccions catalanes...quan uns i altres devaluen la "nostra" copa. Que no em facin riure.

I per acabar la frase del dia: Si plores per haver perdut el sol, les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles.(R.Tagore).

1 comentario:

Et vaig veure a Sarrià més d'un cop dijo...

Ai Pere... que avui s'ha notat la teva vena perica!!!! Tothom sap que et fas passar per seguidor del Barça, però tal com va dir l'amic Laporta "que no nos embauquen!".