sábado, 13 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DISSABTE 13 D'AGOST DE 2011



Estic afectat. Molt afectat. Ahir a la nit vaig disfrutar d’un dels millors sopars d’aquest estiu. Segur que va ser el millor. Vaig anar a Can Tià de Calonge amb uns amics i companys. Les tres B (bueno, bonito i barato) van cumplirse, però ahir hi havia quelcom més. Un de nosaltres dificilment tornarà a repetir un sopar així, almenys en aquesta vida, i per desgràcia se molt bé de que parlo. No hauria d’estar tant afectat. Amb prou feines el conec. Es tracta de l’amic d’un amic, però ho estic i molt. En el comiat, desprès d’una d’aquelles llarguisimes sobretaules que tant i tant m’agraden, em vaig quedar tocat. Tinc moltes ganes de plorar.

Ho sento molt per aquest inici, però tenia la necesitat de compartir-ho. I parlant d’altres coses ahir el Palamós va empatar a un amb l'Olot en la final de la 42ena edició del Torneig de l'Estany. Els de Bertu Fernández van caure per penals. Les bones vibracions continuen. Demà diumenge amb el Vic al Nou Estadi a les set de la tarda. Esteu tots convidats (previ pagament de 10 euros o 5 si sou socis).

TORNEIG 3x3. 50 ANYS DE BÀSQUET A PALAMÓS. Avui a partir de les sis de la tarda al Passeig del Mar. Es jugarà com fa 50 anys amb pista de terra i línies pintades amb guix. Les cistelles son iguals. Enhorabona basquetmaniàtics.

La meva pregunta del dia es: Hem fitxat a en Cesc o encara no? Quina pesadilla. Només falta que vingui i fracasi (els culers esperem que no).

D'obligada lectura l'entrevista de la plana 2 d'el Punt (bé el Punt Avui com ara en diuen). L'entrevistada es una tal Juana Martínez, regidora electa per Salt de Plataforma per Catalunya i parella d'un noi camerunés (negre lógicament). Llegiu, reflexioneu i treiu les vostres pròpies conclusions.

Just davant meu i mentre escric això tinc en Carles Capdevila.(Els Hostalets de Balenyà, 1965). Llicenciat en filosofia i periodista. Director del programa Eduqueu les criatures, que s’emet els diumenges al matí a Catalunya Ràdio. És productor executiu de l’Alguna Pregunta Més de TV3. Professor de ràdio a la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull. Autor de diversos llibres. Ha dirigit i presentat el programa Qui els va parir! a TV3. Va col·laborar al programa El Club de TV3. Va dirigir l’Alguna Pregunta Més a Catalunya Ràdio (2000-2007). Va ser subdirector i guionista dels programes Set de Notícies i Malalts de tele a TV3 i entre 1992 i 1994 va viure a Nova York, treballant de corresponsal de diversos mitjans catalans. Una patum del periodisme vaja.

I per acabar la frase del dia: “Bebo para hacer interesantes a las demás personas”. (El grandissim i inigualable Groucho Marx)

No hay comentarios: