viernes, 26 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DIVENDRES 26 D'AGOST DE 2011



Ahir al matí interessant i enriquidora trobada amb en Jaume Serra, Soci número 1 del Palamós CF. El seu arxiu de records i documents es impressionant. Estic preparant un reportatge sobre ell que sortirà a primers de setembre en diversos mitjans. Em sembla que us agradarà ja que tinc material a dojo sobre el Palamós CF dels anys 50. ja aniré informant al respecte.

El Palamós ja te uns 350 socis, segons va informar el president del club, Miquel Aguilar, en declaracions a l'Informatiu de Ràdio Palamós. Miquel Aguilar va comentar que la venda dels carnets de soci "va a un bon ritme", a falta de dues setmanes per començar la Lliga. La junta directiva ha decidit mantenir l'abonament al preu de 60 euros. Aquesta temporada, Miquel Aguilar s'ha fixat com a objectiu fer entre 800 i 1.000 socis.

L'equip de Berto Fernández juga aquest dissabte un nou amistós a Cassà de la Selva (19 h), després d'haver empatat ahir dijous al camp del Bescanó (2-2).

M'agrada molt el resultat del sorteig de la primera eliminatoria de la Champions pel Barça. Per començar un partidàs amb el Milan d'Ibra a casa i desprès 2 rivals fluixets com un Txec i un altre de Bielorusia. A més acabem a casa. Si tot va com ha d'anar estarem classificats a dos jornades del final.

I per acabar la frase del dia "La diferència entre la genialitat i la estupidesa, és que la genialitat té limits". Albert Einstein



Fotografia: Arxiu Radio Palamós.

No hay comentarios: