miércoles, 24 de agosto de 2011

COSES MEVES DEL DIMECRES 24 D'AGOST DE 2011


Dilluns va ser dur. Les guerres i els enfrontaments mai porten res bó. Dic això per tot el que han generat les declaracions del president del Palamós, Miquel Aguilar amenaçant de trencar relacions amb la Fundació Esportiva Palamós i tornar a crear el seu propi futbol de base. Segur que Aguilar te raó i els de la Fundació potser també, però cal seure en una taula, i si es al voltant d'un bon apat millor, i parlar-ne amb tranquilitat. Cal deixar aparcats i ben aparcats els egos, les rancunies, el tu m'has fet i el tu vas dir i treballar tots en la mateixa direcció (i quan dic tots també em refereixo a la gent del Global). De fet el que busquen es que sortint molts Jordis Condoms. Molts palamosins que arribin al futbol professional o com a mínim que juguin a futbol i sobretot es formin com a persones. Seria bó que els responsables esportius municipals preguessin nota del que ha passat. Fer quadrants d'horaris plens de colorins està bé, però desprès cal fer el seguiment puntual i personal del dia a dia. Precisament un alt responsable polític de l'actual govern municipal va ser, en el seu moment, el principal impulsor de la unificació del futbol de base. No ho espatllem.

Vaig gaudir d'un autèntic partidàs amb el Barça-Nàpols del Gamper. Avui veig com els diaris destaquen a Isaac Cuenca com una de les perles del filial. Si em seguiu habitualment jo ja el vaig destacar moltissim en els partits de la Copa Catalunya que el Barça va jugar amb el filial a Tarragona.

I per acabar la frase del dia: "El sentit comú és l'art de resoldre els problemes, no de plantejar-los". (Yoritomo Tashi).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Una llàstima que el futbol base palamosí sigui notícia per aquestes històries. No aprenem!!!

quark dijo...

No passa res... Tot arreglat... i sense àpat de per mig...