sábado, 17 de septiembre de 2011

COSES MEVES DEL DISSABTE 17 DE SETEMBRE DE 2011


Divendres intens. A la tarda en Bertu Fernández, l'entrenador del Palamós, va visitar els estudis de la Ràdio, com podem veure a la fotografia. En Jordi Rodríguez li va fer una entrevista prou interessant. Al vespre vaig anar a la sala d'actes de la Biblioteca Lluís Barceló i Bou a la presentació del llibre del meu amic Marc Gafarot: "La mort de Bèlgica. La gradual emancipació de Flandes". Una presentació molt emotiva a càrrec de l'Alcaldessa Teresa Ferrés i una lliçó magistral d'història i politica en l'exposició que va fer en Marc. El llibre preten fer un paral.lelisme entre Flandes i Catalunya, analitzant el creixent nacionalisme flamenc davant el sector francofon. Tot plegat molt enriquidor i interessant. Em va impactar que la comunitat flamenca que representa un territori semblant en extensió a les comarques de Lleida, exporta quatre vegades més que Catalunya. Per reflexionar no?

Avui dissabte estic a la ràdio preparant el programa "Futbol a Ràdio Palamós". M'ha fet molta il.lusió l'entrevista que he enregistrat amb Fernando Sagués per a la secció "que s'ha n'ha fet de...". Dimarts us donaré mes detalls del seu passat i el seu present en aquest blog. Demà la podeu escoltar en el programa coincidint amb el descans del partit Ripollet-Palamós. Cap a tres quarts d'una aproximadament. Us farè memòria dient que era un lateral dret rosset i baixet que va venir del futbol base del Barça. Va oferir un excel.lent rendiment. Va marxar igual que va arribar: Sense fer soroll. Tot un professional. Hem parlat de l'inici de les transmissions d'aquesta casa amb en Lluís Frou l'any 1986. Quants records guardo d'aquella època.

He parlat una estona amb en Jordi Ors. Amb motiu de la celebració del vintè aniversari del Club Futbol Sala Palamós, ahir es va organitzar un homenatge al seu fundador, En Jordi Ors. Ahir al vespre es va jugar un partit entre els veterans del club contra un combinat de jugadors gironins de futbol que van militar a Primera o Segona Divisió. En Jordi m'explica que hi eren Delfi Geli, Àlex Fernández, Ramon de Quintana i Esteve Fradera. M'alegro per en Jordi. Ha fet molt per l'esport palamosí, primer en el futbol sala i desprès des de la regidoria d'esports. Per sobre de tot es un tio honest. Ho dic de tot cor.

I per acabar la frase del dia: "Castiga als que et tenen enveja fent-los el bé". (Proverbi àrab). M'en vaig a veure el Barça-Osasuna.

Fotografia: Ràdio Palamós.

No hay comentarios: