jueves, 20 de octubre de 2011

COSES MEVES DEL DIJOUS 20 D'OCTUBRE DE 2011


Per començar una mica d'humor en forma d'aquesta divertida imatge que he tret d'internet i que ha penjat un company d'El Punt. Al fil d'això, un sonat de la categoria del futbolista francès Eric Cantona va dir que si tots els indignats que van a les manifestacions retiressin els calers que tenen als bancs i caixes, el sistema financer faria fallida. Jo ultimament no hi deixo res, no vagi a ser que el sonat d'en Cantona tingui raó. Per cert que la meravellosa "Caixa" m'ha anunciat que a partir del gener la comissió de manteniment de la llibreta pasa de 1'25 a 2'25 euros. Cada dia estic mes a prop de la teoria "Cantona".

Començo a pensar que aquest blog serveix per alguna cosa més que escriure tot alló que no em volen ni em deixen publicar els diaris en els que escric regularment. De fet aquest ha estat i serà l'esperit del blog. Es tracta d'un simple "divertimento" d'algú a qui li agrada escriure i comunicar. De tota manera ahir dimecres l'informatiu de Ràdio Palamós és va fer ressó, indirectament, del post que vaig publicar el passat 14 d'octubre (dia en el que per cert vaig fer rècord de visites) queixant-me de les actituds incíviques en forma de crits i soroll d'alguns joves que, com jo, son usuaris habituals de la biblioteca municipal. Precisament ahir quan marxava de la biblioteca una de les responsables em va agrair la publicació del post. La meva sorpresa ha estat avui quan he vist a la web de la ràdio (ahir no vaig poder escoltar l'informatiu) declaracions de regidors municipals parlant del tema. Us puc assegurar que en cap moment vaig comentar el tema amb els responsables dels informatius de la ràdio, ni amb cap polític local.

Un altre del blog. Durant la pretemporada es parlava molt de Gerard Deulofeu com a crack blaugrana. En un post d'aquest estiu vaig escriure que el verdader crack, més enllà de les innegables aptitud de Deulofeu, era el tarragoní Isaac Cuenca. Guardiola deu pensar mes o menys això, ja que ahir li va donar uns minutets amb els de la cervesa fent-lo debutar a la Champions. A més, cada vegada que hi han lesions de futbolistes del primer equip, s'emporta Isaac Cuenca abans que cap altre.

Avui inauguració de la Nova Masia del Barça. Ultimament quan es parla tant dels joves valors de la pedrera blaugrana em pregunto perque només un palamosí (Jordi Condom) ha estat a La Masia des de que és va inaugurar. Un palamosí en els últims 25 anys. Un poble "futbolero" com Palamós i amb tants contactes i fils directes amb Can Barça i només un palamosí a La Masia en els últims 25 anys? Serà que no acabem de fer-ho del tot bé?

Avui acabarem com hem començat amb un acudit.

No hay comentarios: