martes, 14 de febrero de 2012

COSES MEVES DEL DIMARTS 14 DE FEBRER DE 2012


Ahir dilluns es va celebrar el Dia Mundial de la Ràdio i jo com autènctic "malalt" de la ràdio el vaig celebrar. Guardo tants bons records de la Ràdio en general que es dificil triar-ne un en especial. De tota manera us puc garantir que la satisfacció d'haver format part de l'equip de RNE que varem cubrir els Jocs Olímpics de Barcelona 92 ha estat dels millors. Compartir microfon i hores al Centre Internacional de Premsa (IBC) amb professionals de la categoria del mític Juan Manuel Gozalo(E.P.D.), Santiago Pelaez o l'incombustible Joan Manuel Surroca es una pasada per un nano com jo que tot just acabava d'arribar.

El dia que vaig a anar a recollir les credencials de premsa i em van confirmar que estava a l'equip definitiu de Barcelona 92, va ser fantàstic. Vaig viure com a professional de l'informació la meva primera i única olímpiada a traves de la Ràdio Olímpica que era l'emissora oficial de l'event. A les estones lliures , i en moltes ocasions amb el meu bon amic de RNE-LLeida Josep Felis, passejavem per l'IBC i entravem als estudis o als platós de radios o televsions d'arreu del planeta per veure la seva manera de treballar. Una flipada veure a la gent de la BBC, la RAI o O'Globo de Brasil. VISCA LA RADIO I PER MOLTS ANYS.

No hay comentarios: