lunes, 13 de febrero de 2012

COSES MEVES DEL DILLUNS 13 DE FEBRER DE 2012


Un gol de Francesc Guitart a nou minuts del final ha permès al Palamós CF sumar una merescuda victòria al Nou Congost de Manresa. El marcador al descans era d’empat a zero tot i el domini i les ocasions dels visitants. A la segona part l’equip d’Eduardo Vílchez ha disposat de clares oportunitats de marcar que ha salvat el porter Cañadas. No ha estat fins al minut 81 quan Guitart, amb un llençament ras des de la frontal de l'àrea, ha marcat el gol que li ha servit al Palamós per sumar els 3 punts. El proper diumenge el Palamós jugarà el partit ajornat amb el Ripollet al Nou Estadi (17h).

Manresa: Cañadas, Moha, Dennis, Uri Dalmau (Mamadou, 61’), Amat, Suso, Xavi Pujols (Dani Arqués, 65’), Fran Rubio, Sua, Roma i Lamín.

Palamós: Bayona, Elies Martí, Chicho, Cabratosa, Subi, Barrera (Cornellà 81’), Ritxi Mercader (Guitart, 76’), Sergi Romero (Joel Múrcia, 81’), Almendros (David Cano, 88’), Quintanilla (Giró, 83’) i Revert.

Gols: 0-1 Francesc Guitart (81').

Àrbitre: Pazo Mora

Targetes grogues: Xavi Pujols i Mamadou, del Manresa, i a Barrera del Palamós

Targetes vermelles: cap.

Espectadors: 100 espectadors. Presència del president del Palamós CF Miquel Aguilar.


La publicació digital Tribuna Ganxona ha publicat una entrevista amb l'ex-palamosí Xavi Casagran. Les seves frases més destacades son les seguents:

"No és que sortís, és que volia plegar del futbol. Acabo la temporada, i de fet, tres mesos abans ja deia que plegava, perquè són molts anys i n'acabes una mica fart. No és perquè baixéssim de categoria, al contrari, no volia jugar mai més a futbol".

"Jo crec que si, vaig parlar amb en Bertu Fernàndez i amb el segon, en Jordi Sala, que havia sigut company meu al Llagostera, i segurament sí que m'hagués quedat".

"Al mes d'agost vaig rebre una trucada d'un directiu, i li vaig comentar que gràcies, però que no volia saber res més del futbol. Al cap d'uns 5 o 6 dies, em va trucar l'entrenador Javi Salamero per parlar amb mi. M'ho va exposar com una manera de gaudir del futbol i amb els meus 30 anys podia donar experiència als jugadors més joves. I en jugar dissabte, em va acabar de convèncer. Jugues a les 4 i a les 6 ja has acabat, tens temps per tu el dissabte a la tarda i els diumenges cada 15 dies. Vaig acabar allà per això, per acabar l'últim any gaudint del futbol".

"Sí, això sí, ja ve de molts anys. Molts entrenadors m'ho han dit: "vigila que aquell et buscarà". El problema és que a mi, dins el camp, no m'agrada perdre, ni que em collonin, i ja està. En aquells moments, és el que em passa pel cap, i a vegades els resultats no afavoreixen i tu fas servir les armes que pots. Ells fan servir la seva arma de "picar-me", que ha funcionat perquè m'han expulsat molts de cops...Són maneres de jugar, estratègies".

El test que li van fer els nostres companys Laia Bodró i Jordi Calvet es aquest:

* Un equip: el Barça
* Un estadi on has estat: Saint Dennis
* Un estadi on t'agradaria anar: Wembley
* Un himne: el del Barça
* Un jugador amb qui has compartit vestuari: Óscar Serrano
* Un entrenador que t'hagi marcat: Raül Agné i Guillermo Hoyos
* El millor moment com a futbolista: tots els companys que he tingut i la gent que conegut.
* El pitjor: el descens amb el Palamós
* Un gol que recordis: els tres gols que vaig marcar a la fase d'ascens amb el Llagostera
* Bon joc o guanyar sempre: guanyar sempre
* Una virtut: companyerisme
* Un defecte: impulsiu
* Una ciutat on t'agradaria viure: Londres
* No hauries jugat mai al... Madrid i Espanyol
* No hauries compartit vestidor amb... Luis Figo
* Una mania al entrar al camp: cap
* Una passió: el futbol
* Un jugador al que admiris: Luis Enrique


Text: Laia Bodro i Jordi Calvet (Twitter: @Tribunaganxona) http://www.tribunaganxona.cat

No hay comentarios: