lunes, 4 de junio de 2012

COSES MEVES DEL DILLUNS 4 DEJ JUNY DE 2012

CONTINUITAT A PALAMÓS
 
Tot i la decepció  que ha suposat no haver pogut pujar directament a Tercera Divisíó i haver d'estar a l'espera del que facin Manlleu i Espanyol B per saber si definitivament poden certificar el seu retorn a Tercera tant la junta directiva del Palamós com el tècnic Eduardo Vílchez han manifestat publicament la seva intenció de continuar vinculats al projecte sigui en la categoria que sigui.
 
El president del Palamós, Miquel Aguilar, ha manifestat que: "si finalment no tornem a Tecera ja garanteixo que tant jo com la resta de la junta directiva continuarem un altre any per tornar-ho a intentar". El president Palamosí ha reconegut que no pujar directament ha suposat; "un fracàs i una decepció per tots plegats. Hem fet tot el possible per assolir l'objectiu, però no ha pogut ser".
 
Per la seva part l'entrenador del Palamós Eduardo Vílchez ha dit que: "amb l'excepció del dia que vam pedre al camp de la Gramanet B no tinc res a recriminar als meus jugadors, Hem anat massa al límit en tots els sentits". Vílchez creu que: "el partit que vam jugar a casa amb el Vilassar ha marcat el desenllaç de la lliga i tothom recorda el que va passar". Respecte a la seva continuitat al capdavant de l'equip ha explicat que; "El Palamós es casa meva. Tant de bó poguem estar a Tercera, però la Primera Catalana també es una bona categoria i tot el cos tècnic estem disposats a continuar sigui en la categoria que sigui".
 

 

No hay comentarios: