viernes, 22 de junio de 2012

COSES MEVES DEL DIVENDRES 22 DE JUNY DE 2012

El Palamós CF va tancar ahir al vespre els fitxatges del porter Martí Bartrina (Farners) i el defensa central José María Aguilera, Chema.

Martí Bartrina arriba a Palamós després d'haver passat pel Cassà, el Llagostera i el Farners. El porter, que va sortir del Girona de divisió d'honor juvenil, va arribar a entrenar-se amb el primer equip del Girona abans d'anar a Cassà. Bartrina, titular indiscutible aquesta temporada a Santa Coloma, haurà de lluitar per la titularitat amb el capità Joan Bayona, que ha renovat després de jugar tots els partits de lliga.

El central Chema arriba a Palamós avalat per l'entrenador, Edu Urdiales, que l'ha tingut les dues últimes temporades al Lloret.

ENTREVISTA REALITZADA PER FUTBOL GIRONA. COM

Nom: Martí Bartrina Busquets
Posició: Porter
Procedència: Girona FC
Data de naixement: 6/5/1990
Lloc de naixement: Girona

A quina edat vas començar a jugar a futbol i a on?

Vaig començar amb 5 anys a la Penya Bons Aires


La teva posició natural de joc és de porter però has provat una altra abans ?
La veritat és que quan vaig començar a jugar no sabia ni què era una pilota, van preguntar qui volia fer de porter i jo vaig ser qui va aixecar la mà. He provat altres posicions alguna vegada pero mai de manera seria, sempre en partidets d’entrenament o partits sense importància, prefereixo la porteria.

Un moment que creus que et va marcar per progressar futbolísticament?
Els tres anys de juvenil m’han aportat moltíssim com a jugador, sobretot el segon any, en què vaig pujar a Divisió d’Honor, vaig ser convocat amb la selecció catalana, i vaig pujar al primer equip, l’any que van pujar a segona A. Aquest any em va ajudar a millorar de manera extraordinaria.

Un partit que recordis especialment?
En tinc moltíssims al cap però especialment recordo partits de Divisió D’Honor, un al camp del Badalona concretament fa dues temporades i el d’aquest any passat al camp del Mallorca.

Un per oblidar?
Per desgràcia aquesta llista tampoc és curta. Sempre recordaré un Gramanet-Girona d’aquest any passat, que guanyant al minut 89, ens van remontar amb dos gols en un minut. És un dels dies que més frustració i ràbia he sentit dins un camp de futbol, però aquests son els partits que t’animen a seguir amb el cap alt.

 
Un torneig que recordis especialment?
El primer any de Juvenil a Nacional vam guanyar la copa Catalunya contra l’Europa, vam guanyar als penals, vaig disfrutar molt.

Un entrenador que recordis especialment?
 Molts, però es pecialment el Berto Fernández i el Miquel Ángel Muñoz són dues persones que en el seu moment em van apoiar i em van donar una confiança que em va servir per millorar moltísim, igual que el poc temps que he passat amb el Toni Jimenez; però per sobre d’aquests el millor que he tingut ha estat el meu pare, el més crític i el més exigent, gràcies a ell disfruto del futbol.
En aquests moments, un porter que t’agradaria ser com ell?
El Sergio Asenjo.
De tots els porters de la lliga espanyola que tu recordis, quin ha estat el millor pel  teu gust?
La meva memòria futbolísitca no abarca gaire temps però està clar que tan el Victor Valdés com el Casillas tenen un nivell que no he vist a cap altre.
Crec que ara actualment hi ha porters joves molt bons com ara:  
 Sergio Asenjo i DeGea
Casillas o Valdés?
Un per una cosa, l’altre per l’altra


Quins són els teus objectius en el futbol?
Està clar que el somni de qualsevol futbolista és poder dedicar-se professionalment al futbol però hi ha objectius que van més enllà d’això i és que crec que el món del futbol et dóna l’oportunitat de conèixer molta gent i t’obre moltes portes, en això em centro.

Gràcies Martí pel temps que m’ has dedicat i et desitjo el millor, tant en el terreny futbolístic com en el personal. BONA SORT!!
Redacció: Ramon Pérez

No hay comentarios: