martes, 10 de julio de 2012

COSES MEVES DEL DIMARTS 10 DE JULIOL DE 2012

Bon dia i felicitats a tots el "Palamós CF adictes".  Hem tornat a Tercera. Una categoria que mai hauriem d'haver perdut. De tota manera em quedo amb un tuit del meu company del 9 Esportiu, Jordi Danés: "5 places de 2a B comprades a cop de talonari x 4 clubs de la LFP per als seus filials. Pocs mèrits al camp. El futbol es basquetbolitza".

No penso celebrar aquest ascens ni mig segon. Sincerament crec que el futbol i l'història han estat justos amb el Palamós. Res més. Jo si que puc dir que he viscut tots els ascensos del Super-Palamósi i fins i tot en algun hi he participat molt directament. Això ha estat completament diferent. De tota manera estic molt content pel retorn del Palamós a Tercera. Sobretot cal mantenir la categoria com sigui ara que Ja sabem el que es tornar a jugar al pou de la regional (primera catalana).

Oscar Almendros ha escrit en el seu twitter: "content x celebrar el quart ascens de #1cat a #3div5 un gran honor i tot gracies a #Palamos #llagostera #cassà #Vic". El fixatge de l'Oscar ha estat un dels millors encerts del Palamós. Ha estat clau per lluitar per l'ascens fins a última hora. Tot i no aconseguir-ho sobre el camp, l'Oscar ha tornat a ser TALISMÀ.

El Palamós CF disposa des de avui dimarts d'un nou espai web. El Palamós Club de Futbol ha decidit millorar la imatge del seu portal web. Aquest nou espai, esta encara en procés de proves. L'adreça web continua essent la mateixa: www.palamoscf.cat

El nou disseny de la web es realment bó. Felicitats a en Xavi Oliver (el creador de la web) i a l'Albert Dalmau i l'Anton Sunyer que em consta que estan treballant en aquest nou diseny.


No hay comentarios: