martes, 17 de julio de 2012

COSES MEVES DEL DIMARTS 17 DE JULIOL DE 2012



Un amic meu m'ha fet arribar el seguent missatge aquest matí : "El Titular em sembla brutal!!! Si un equip de Segona A és un sparring potser vol dir que el Palamós és com el Manchester United!! El meu amic es referia al titular de la Web de  TV Costa Brava referent al partit de diumenge amb el Barça B i certament es brutal, però en el fons m'ha agradat molt. Qualificar d'esparring un equip que venia amb nanos que han jugat Champions League em sembla, com a mínim original i engrandeix la figura del Degà. El titular i l'encapçalament de la noticia era aquest:
El Barça B va ser l'espàrring del Palamós en el primer partit de la temporada. Els homes d'Edu Urdiales obren la llauna d'una temporada en la que han tornat via despatxos a la Tercera Divisió. Malgrat la derrota per 0-2 els jugadors del degà van demostrar que són capaços de competir a una categoria superior a la que tenien fins ara. Només la tècnica individual exquisidad els blaugrana va poder trencar una defensa ben trenada que malgrat alguns errors va resistir les embestides del rival.
Un error defensiu va permetre a Rodri foradar la porteria de Bayona a les acaballes de la primera part. El segon gol del Barça va ser obra de Juan Roman després d'una bona jugada personal.
Aquest partit va servir per a veure els nous fitxatges. Hèctor Cuenca, Ferran Nierga, Sergio Garcia, Chema i Gerard Muñoz van debutar com a titulars. A la segona part van debutar  Sergio Ordóñez, Toni Gálvez, Martí Bartrina, del primer equip, Diego Zayas i Badre, de la Fundació Esportiva Palamós, i els jugadors a prova Òscar Trigo i Heder Figueroa.
La nova temporada a Tercera Divisió començarà a Can Peixauet. Els palamosins hauran d'assaltar el fortí de la Gramanet el 26 d'agost. El rpimer partit al Municipal serà el dos de setembre contra la muntanyesa
El conjunt blaugroc té aquesta setmana una nova cita d'envergadura. L'Espanyol inicia la pretemporada venint al Municipal.
"El Barça B va ser l'espàrring del Palamós en el primer partit de la temporada. Malgrat la derrota per 0-2 els jugadors del degà van demostrar que són capaços de competir a una categoria superior a la que tenien fins ara".

Es habitual que a l'estanc de l'Avinguda Catalunua de Palamós hi hagin noies (estrategicament escollides, vestides i maquillades) fent promoció de marques de tabac. Em fa molta gracia que sigui quina sigui la noia (en la majoria de casos molt guapes i molt simpatiques) i sigui quina sigui la marca que promocionen sempre et facin les dos mateixes preguntes: "vustè fuma? i quina marca?. Collons si vaig a l'estanc el mes normal es que fumi i si els hi dic que fumo la marca que promocionen ja no em regalaran res per  "enganxar-me" com a client.




 

No hay comentarios: