miércoles, 3 de abril de 2013

COSES MEVES DEL DIMECRES 3 D'ABRIL DE 2013

CADA SOCI DEL PALAMÓS PODRÀ PORTAR 3 ACOMPANYANTS


La junta directiva del Palamós CF ha decidit que davant el trascendental partit que el Palamós CF juga aquest proper cap de setmana (Palamós CF-UE Vic; 07/04, 17:00), la direcció del club ha acordat que tots els socis del Palamós CF que assisteixin al partit podran portar tres acompanyants que tindran lliure accés a l'estadi.

Martí Bartrina i Javi Revert han estat convocats amb la selecció catalana amateur per jugar la copa de les Regions UEFA. Joan Bayona ha caigut de la llista.



REFLEXIONS DEL PSG-BARÇA

D'entrada gran resultat i màximes opcions d'entrar per sisena temporada consecutiva a les semifinals de la Champions. Impressionant.

Algú em pot explicar quin il.luminat va pagar 26 milions d'euros més 11 de variables per Alexis Sánchez. Gairebè la caga fins i tot en la jugada del penal per exagerat. I això que era un penal clarissim. Uns minuts abans havia fallat un gol cantat, fent un control desastrós. No exagero si dic que a Tercera hi han jugadors millors tècnicament que el xilé. Qui ha fet de Barcenas i Urdangarin en aquest fixatge? No tinc cap altre explicació en el cas Alexis...

Algú em pot explicar quin il.luminat no va fitxar un troç de central com Thiago Silva pel Barça. Defensa bé, la treu jugada, es una maquina per alt, s'incorpora de conya a l'atac, es un perill en tots els corners per l'equip rival i es veu un tio compromés.

Algú em pot explicar que carai li pasa a Cesc. Va arribar i era aquell magnífic mig ofensiu que veiem a l'Arsenal i ara es un caricactura. No defensa, no ataca, no fixa la posició dels centrals perque ni ell sap de que juga. Quina decepció.

Algú em pot explicar perque només marca Messi. Xavi, per cert,  va marcar el primer gol de penal en competició oficial. Si no s'arriba a lesionar sabeu qui hauria xutat el penal no?

Algú em pot explicar per que no posen ja d'una punyetera vegada a Gerard Deolufeu. Prou d'experiments amb Alexis i anem a lo pràctic. Serà que en el cas del nano ningú, fins ara, ha pogut fer de Barcenas i Urdangarin?

No hay comentarios: