domingo, 27 de julio de 2014

COSES MEVES DIUMENGE 27 JULIOL 2014

Matamala, presentat

3a divisió. El migcampista aterra a Palamós convençut que encara pot aportar bon futbol i ajudar l'equip a fer un bon any. El de Vilobí d'Onyar agraeix l'esforç i la insistència del club

Jordi Matamala va ser presentat com a nou jugador del Palamós un dia després d'anunciar-se la seva incorporació al conjunt palamosí i entrenar, ja a la tarda, amb els seus nous companys. Matamala es va mostrar il·lusionat per la nova etapa que enceta amb el Palamós –ja hi va jugar el curs 2006/07– i, tot i la seva veterania, manté la mateixa motivació per afrontar els nous reptes: “La insistència de Joan Mármol i l'equip que s'ha anat confeccionant m'han acabat de convèncer per venir al Palamós. L'esforç del club per contractar-me ha estat gran i els estic molt agraït”, comentava Jordi Matamala, que va admetre que tenia altres propostes de segona B: “Tenia ofertes d'equips de segona B, però la meva voluntat era quedar-me a prop de casa.”
Per experiència i qualitat, Matamala està cridat a ser una peça bàsica en els esquemes de Jordi Martínez: “No m'agrada el rol de líder però sóc conscient que hauré d'aportar la meva experiència per ajudar l'equip en tot el que faci falta”, analitzava el migcampista de Vilobí, que també dirigirà a un equip aleví del Palamós en la que serà la seva primera experiència com a tècnic.

La via Llagostera
A més de les propostes de segona B, Jordi Matamala va reconèixer que just després de fer-se oficial que no continuaria al Girona, el Llagostera va ser una possibilitat per anar a jugar: “Vaig parlar amb l'Oriol Alsina, però amb tots els esdeveniments que van passar a posteriori, no va fructificar cap acord”, sentenciava Matamala, content com el més novell.


No hay comentarios: