jueves, 14 de julio de 2011

COSES MEVES DEL DIMECRES 14 DE JULIOL DE 2011






El president del Palamós, Miquel Aguilar, s’ha fixat com a objectiu superar el miler de socis. Miquel Aguilar considera bàsic arribar a aquesta xifra, com ho varen fer els seus dos predecessors. La directiva de Juli Torrent va sumar prop de 1100 abonats la pasada campanya, mentre que la d’Emili Caballero va superar els 1500 ara fa dos temporades. Si he d’agafar com a baròmetre els comentaris que escolto, segur que superaran aquest miler de socis.

Sovint la gent em pregunta com és possible que s’hagi fet tant bon equip a Primera Catalana i la meva resposta és que: “la culpa la té el Llagostera”. M’explicaré…Recordeu quan va pujar el Palamós consecutivament a Segona B i Segona A, doncs llavors hi havia un equip que és deia Cristinenc i que s’alimentava dels nostres jugadors descartats per fer plantilles de superior categoría a la que jugaven. Si canvieu el Palamós d’aleshores pel Llagostera d’ara i en lloc del Cristinenc hi poseu l’actual Palamós…trobareu la resposta.


I parlant del Llagostera, tinc curiositat per saber com acabarà el projecte d’Oriol Alsina i la seva dona, la presidenta del club. El projecte de Tèxtil Tarragó, vaja. La Segona B és una autèntica ruïna, econòmica i esportiva, sinó vols pujar. Ja se que l’il.lusió mou montanyes i els desitjo el millor de tot cor…Si la Segona B és una categoria desmesurada per un poble com Palamós imagineu-vos per un de força més petit com Llagostera… però i si tornessin a fer “línia i bingo” i pugen. Només em bé al cap que “seria l’hòstia”. A vegades, si és pot, l’il.lusió cal mantenir-la i en segons quines ocasions, com he dit, mou montanyes.

No hay comentarios: