viernes, 15 de julio de 2011

COSES MEVES DEL DIVENDRES 15 DE JULIOL DE 2011











No m’agrada que el Nàpols sigui el rival del Barça en el Joan Gàmper. Podrien haver triat un rival més atractiu. Posem el Manchester City, el Chelsea o el Santos brasiler, per posar només tres exemples. A més el Gamper és jugarà el dilluns 22 d’agost a les set de la tarda. El Barça segur que presentarà un equip farcit de suplents. Recordeu que la lliga de Primera Divisió comença el cap de setmana del 20 i 21 d’agost. Just un o dos dies abans del Barça-Nàpols. Tant el Gamper, com altres emblemàtics tornejos d’estiu com el Teresa Herrera, el de La Linea o el Carranza ja no tenen el glamour d’abans. Aquest any el torneig interessant de debó serà el de l’Estany amb Banyoles, Olot, Figueres i Palamós. Per cert que el Torneig de l’Estany és el segon més antic de Catalunya, només superat pel Joan Gamper. Conclusió: Deixeu estar el Gamper i cap a Banyoles falta gent.


Dimarts al matí vaig quedar molt i molt acollonit en veure el Diari de Girona per internet. Llegeixo la noticia del fixatge de Sergi Romero (Guíxols) i veig la fotografia d’un jugador passant la revisió médica a la Clínica Bofill de Girona. A més la fotografia la signava la meva companya de Ràdio Palamós, Laura Avilés, el que volia dir que s’havia desplaçat expresament a Girona per fer-la. Al.lucino en colors i no entenc res de res. Tot em va quedar perfectament aclarit quan vaig agafar l’edició de paper del diari. L’encarregat del muntatge i maquetació havia confós la fotografia del darrer fixatge del Girona, el paraguià Acuña, amb la del darrer fixatge del Palamós, Sergi Romero. Per cert que el Palamós sempre pasa les revisions médiques a can Valls i mai a la Clínica Bofill…Per això encara em va sobtar més tot plegat. (Adalt podeu veure la foto, que il.lustrava l'informació del fixatge de Sergi Romero).


No m’agrada l’actitud de Arsene Wenger en el cas Cesc. Però no fa un any que li va prometre que el deixaria venir al Barça? En que quedem? N’estic molt fart d’aquest culebrot. El Barça té molta paciència. Jo ja els hauria engegat a tots a pastar fang, inclós a Cesc. El jugador sempre ha dit que Wenger és el seu pare esportiu. Doncs que ara ho demostri collons !!!

1 comentario:

quark dijo...

Pel que fa als tornejos d'estiu, els que no tenen rondes de competició europes prefereixen fer bolos per la Xina i el Japó... I és clar, tornen amb el temps justet per començar la lliga... A vegades seria millor suspendre algun torneig que jugar-lo perque sí.

En quant al tema Cesc, crec que té contracte amb l'Arsenal per alguns anyets més... Si el que vol és jugar al Barça, perquè va signar per tants anys?? I no em digueu que es va pactar una sortida ni coses per l'estil...