viernes, 22 de julio de 2011

COSES MEVES DEL DIVENDRES 22 DE JULIOL DE 2011


Demà dissabte a la sala de festa Las Vegas de Sant Feliu de Guíxols actua Berto Romero del programa Buenafuente de La Sexta. Berto Romero presenta el seu espectacle “La apoteosis necia”. Jo el vaig veure l’estiu passat al pavelló de Sant Antoni de Calonge i us garanteixo que és molt i molt bó. Dos hores d’un monóleg divertidissim. Del tot recomanable.

L’emissora Rac 1 ha fitxat Dani Sanabre per substituir Joan Maria Pou al capdavnt del programa nocturn d’esports “Tu diràs”. Amb tot els respectes del món cap al company Dani Sanabre (ex Ser i Cope Barcelona) al que només he escoltat per ràdio i que no conec personalment, jo m’hauria quedat cent vegades amb el palamosí Jaume Mullor com a responsable del programa. De fet en Jaume Mullor ja era el relleu d’en Pou, quan aquest no hi era o feia vacances. Certament no entenc la decisió de Rac1.

M’agradat llegir l’entrevista que ahir feia El Mundo deportivo a l’excap de premsa de Diego Armando Maradona, en la seva etapa al Barça (de 1982 a 1984). Completament d’acord amb la majoria de coses que diu i especialment en dues. Messi, per molt que futbolisticament superi Maradona, no arribarà mai a la popularitat mediàtica que ha tingut, té i continuarà tenint “El pibe de oro” . També parla de periodistes esportius de raça i n’anomena dos: Miguel Rico i Emilio Pérez de Rozas. Com deia el gran Domingo Balmanya: “Completament de acuerdo José Maria…”.

No hay comentarios: