lunes, 26 de septiembre de 2011

COSES MEVES DEL DILLUNS 26 DE SETEMBRE DE 2011

Gran partit del Palamós CF. Ja no recordo quan temps feia que no marcava quatre gols a casa (ho haure de mirar a les meves estadístiques). Marc Vila i Jaume Duran van ser els mes destacats. La superioritat envers el Manresa va ser total. Jo ja vaig dir que això pinta bé. Aquest dimecres (20:30 h) si aguanten el 2-1 amb el Guíxols ja sumaran sis punts i diumenge juguen al camp d'un Premià que es penúltim i encara no ha sumat cap punt. Es pot acabar la setmana entre els quatre primers. Es el meu vaticini.

Demà publicaré què se n'ha fet de...l'exporter del Palamós Florenci Conde. El varem poder escoltar aquest diumenge en el descans del Palamós-Manresa. Va estar molt amable. Ja us avanço que actualment és dedica a la politica en un poble de Menorca. Properament visitarà Palamós.

No m'agrada que prohibeixin fumar al Camp Nou. De fet no m'agrada que prohibeixin res en en general, però ho respecto. El Camp Nou, que jo sapigui, es un espai obert. Tot i això sempre soc respectuós amb aquells que els hi pugui molestar el fum, però no m'agrada que sistemàticament es prohibeixin coses. Per cert em fa molta gracia que hagin prohibit les curses de braus i no hagin fet el mateix amb els correbous.

Avui la linia ADSL va com vol. De fet no va. Ho deixem aquí per problemes tècnics. Que hi farem...I això li diuen internet d'alta velocitat. Quins collons.

No hay comentarios: