sábado, 24 de septiembre de 2011

COSES MEVES DEL DISSABTE 24 DE SETEMBRE DE 2011


Un dissabte plujós, ennuvolat i tranquilet. He anat a dinar a Calonge amb el meu germà, les nenes i la meva filla Sílvia. A la tarda he vist un "peliculón" que em faltava a la meva llista de classics...Torrente 4. Sensacional amb majuscules. Possiblement la milor de la saga torrentil que tant m'agrada. L'actuació de Paquirrin estelar. M'han sobrat tants futbolistes del Madrid.

Obro el Facebook i em trobo amb un magnífic treball, com sempre, d'en Txetxi Cortés. Només un parell de petites rectificacions, que també he publicat a Facebook. En Ferragut es diu David i no Joaquin. En Robi es diu Aldavert amb be baixa. Per cert si consideres a Robi president, per la mateixa regla de tres també pot ser considerat p...resident en Jordi Condom. De tota manera no es ben be així amb aquest tema de les accions. Piterman quan va marxar el gener a Santander va cedir les accions a la seva dona i a la seva mare. Robi i Jordi només van tenir la titularitat de les accions durant unes hores. Exactament des de la firma en una notaria de Tossa fins un altre firma en una notaria de Sant Feliu.

M'ha faltat dir que les accions estaven pignorades. Així doncs tots eren accionistes, presidents, directius...d'un club que no exisitia. El Palamós CF actuava administrativament i federativament com a "Associació Recreativa Volem Palamós". Quan sigui gran faré un llibre de tot això.

Demà tercer partit de la temporada. Tornarà Javi Revert i Guitart i Elies seguiran de baixa. Cal guanyar si o si i començar a demostrar que el Palamós és un ferm candidat al títol en el camp i no en els papers. Estic segur que faran un gran partit.

I per acabar la fase del dia: "Cuando trates de probar que algo funciona correctamente, fallará irremediablemente" (Murphy).

No hay comentarios: