lunes, 23 de abril de 2012

COSES MEVES DEL DILLUNS 23 D'ABRIL

D'entrada felicitats a tots els jordis. De fet si jo hagués nascut just un dia abans del que ho vaig fer els meus pares m'haurien posat Jordi enlloc de Pere.



Ëxit impressionant de la Marató d'en Richi i excel.lent treball dels meus companys de Ràdio Palamós al llarg de tota la jornada. Palamós ha demostrat ser un poble solidari i potser això s'hauria d'aprofitar per fer cada any una Marató solidaria. L'época que s'ha fet es perfecte ja que es just entre setmana santa i estiu. Crec que es bó l'ambient a Palamós en aquests cap de setmana previs a l'estiu. Preneu-ne nota a de la suggerència.

Cada vegada hi ha menys gent a la llotja de l'Estadi. La imatge fa mal d'ulls per més que la resta del camp sigui plé que no es el cas.
(Foto: Sergi Cortés)


Curiosa la imatge de la formació abans del partit amb el Farners. (Es va guardar un minut de silenci).
(Foto: Sergi Cortés).


No hay comentarios: